هکتاش

هکwتاش در سال 1956 در آدانا با پس انداز پزشکان، داروسازان، شیمیدانان و مهندسان برای تولید و فروش مواد دارویی تأسیس شد. با توجه به سهم بالای بازار شرکت های داخلی و خارجی در بخش داروسازی، این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای بازار اقدام به تولید و بازاریابی مواد شیمیایی کشاورزی کرد و اولین کارخانه تولیدی خود را در سال 1962 در استانبول تأسیس کرد.

OYAK - یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه با 370 هزار عضو و بیش از 31 هزار کارمند - نزدیک به 90 شرکت تابعه دارد که در بخش هایی مانند متالورژی معدن، کاغذ بتن سیمان، لجستیک خودرو، امور مالی، کشاورزی شیمی، خدمات و انرژی فعالیت می کنند. OYAK در سال 1963 در هکتاس شرکت کرد و با 53.8 درصد سهام در سال 1981 به سهامدار عمده هکتاس تبدیل شد. پس از مشارکت، سهام هکتاس در سال 1981 به صورت عمومی معامله شد و در سال 1986 در بورس استانبول پذیرفته شد.

تاسیسات مستقر در استانبول به دلیل موقعیت پیشرو هکتاس در صنعت کشاورزی در طی سالیان، قادر به پاسخگویی به نیازها نبود. بنابراین، آن را به یک مرکز مدرن با ظرفیت تولید بالا منتقل شد که در سایت صنعتی سازماندهی شده Gebze در سال 1991 در Kocaeli مستقر شد.

هکتاس از طریق شناخت قوی برند، رهبری بخش، شبکه فروش و توزیع گسترده در حوزه کشاورزی، بخش بهداشت حیوانات را در سال 2005 و بخش تغذیه گیاهی و بذر را در سال 2017 تأسیس کرد.

هکتاس به طیف وسیعی از سبد شامل بیش از 250 محصول گیاهی سازگار با محدوده زراعی و ساختار اکولوژیکی کشورمان، 50 محصول تغذیه گیاهی و بیش از 40 محصول بهداشتی دام رسیده است. هکتاس محصولات حفاظت از گیاهان خود را از طریق ادارات منطقه ای خود مستقر در آدانا، آنکارا، آنتالیا، بورسا، ازمیر و سانلیورفا به بازار عرضه می کند و به فروش می رساند.

هکتاش ضمن توسعه گستره محصولات خود، توجه ویژه ای به محصولاتی که مطابق با شیوه های کشاورزی پایدار و نیازها و انتظارات کشاورزان است با ارائه هایی که به انسان، محیط زیست و طبیعت احترام می گذارد، می کند. در محدوده فعالیت های تحقیق و توسعه برای توسعه محصولات نوآورانه، بهبود فرمولاسیون محصولات حفاظت از گیاه برای شرکت ضروری است. هکتاس همچنین دارای شراکت استراتژیک با شرکت های جهانی حفاظت از گیاهان و تغذیه گیاهی است.

هکتاس دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 و سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2013 است. گواهینامه های ما تعیین کننده کیفیت سیستم هایی است که هکتاس در محدوده تولید، تاسیسات و مراحل طراحی به آن رسیده است.

هکتاس با شعار "پیشگام کشاورزی هوشمند" شرکت پیشرو در زمینه حفاظت از گیاهان، تغذیه گیاهی، محصولات بهداشتی بذر و دام با شیوه های کشاورزی پایدار خود در ترکیه است. این شرکت با افزایش حمایت از کشاورزی ترکیه با امکانات تولید مدرن با ظرفیت تولید بالا، زیرساخت قوی، لجستیک و خدمات فنی با پشتیبانی از گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات ادامه خواهد داد.

بخش تغذیه گیاهی و بذر 

 

2017

بخش بهداشت حیوانات

2005